Yukarı Çık

"Şampiyonlar Ligi'ni çok özledik"

Google'da NTV'yi tercih et

Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu maçında Ukrayna'nın Shakhtar Donetsk takımıyla karşılaşacak Fenerbahçe'de, kaptan Volkan Demirel, "Şampiyonlar Ligi'ni çok özledik" dedi.