Yukarı Çık

"Şampiyonlar Ligi'nin en güçlü takımı olacağız"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, 3-0 yenildikleri Shakhtar Donetsk maçı sonrası "Denedik ama olmadı. Çok büyük bir takım oluşturacağız. Yıl sonunda taraftarlarımızı çok mutlu edeceğiz" dedi.