Yukarı Çık

Santos: Biraz içim buruk olsa da mutlu ayrılıyorum

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe'den, Arsenal'e transfer olan Andre Clarindo Dos Santos, Türkiye’den ayrıldı. Brezilyalı futbolcu, ''Biraz içim buruk olsa da mutlu bir şekilde, en azından güzel duygularla buradan ayrılıyorum'' dedi.