Yukarı Çık

Şenol Güneş'ten öz eleştiri

Google'da NTV'yi tercih et

Şenol Güneş, Malmö maçı öncesi öz eleştiri yaptı ve "Gruptan çıkınca kendimize yeni hedef çizebiliriz. Maalesef bu sezon 3 yenilgimiz var. Bu mağlubiyetleri içime sindiremiyorum." dedi.