Yukarı Çık

"Söke söke hakkımızı alacağız"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Başkanvekili Semih Özsoy, 1-1 berabere kaldıkları Trabzonspor müsabakasının ardından çok fazla tartışılacak pozisyonun olduğu bir maçı geride bıraktıklarını söyledi.