Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, 1-0 öne geçtikten sonra maçı bitirecek ikinci golü atmaları gerektiğini söyledi. Gaziantep FK karşısında basit goller yediklerine dikkat çeken Solskjaer, yabancı hakem tartışmasıyla ilgili soruya, "Hakemin herhangi bir ülkeden olması önemli değil. Hakemlerin iyi maç yönetmesi lazım." dedi.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.