Yukarı Çık

SON ŞAMPİYON KÖTÜ BAŞLADI!

Google'da NTV'yi tercih et

Sezona Cumhurbaşkanlığı Kupası ile başlayan Fenerbahçe, Spor Toto Basketbol Süper Ligi'nin ilk maçında deplasmanda Muratbey Uşak'a 71-70 yenildi.