Yukarı Çık

"Stat tamam, sıra şampiyonlukta"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, siyah beyazlı kulüp için yeni bir devrin başladığını söyledi. Orman, Vodafone Arena'nın açılışı ile birlikte zor günlerin geride kaldığını ve şampiyonluk kupasını yeni stadyumda kaldıracaklarını vurguladı.