Yukarı Çık

"Taçtan girersem ofsayttan çıkarım"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz, Beşiktaş derbisi sonrası açıklamalarda bulundu.