Yukarı Çık

"Taraftarlarımızdan özür dileriz"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, 3-0 kaybettikleri Galatasaray karşılaşması sonrası açıklamalarda bulundu.