Yukarı Çık

"Tek düşüncemiz şampiyonluk"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, tek düşüncelerinin şampiyonluk kupasını kaldırmak olduğunu söyledi. Mario Gomez’in sözleşmesi hakkında da konuşan Başkan Orman, Alman forvetle sezon sonunda uzun süreli bir anlaşma yapmak istediklerini ifade etti.