Yukarı Çık

"Tek pişmanlığım..."

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş'ta ayrılıklar başladı. Siyah beyazlı kulübe ilk veda eden Tomas Sivok oldu. Çek futbolcu tek pişmanlığının Vodafone Arena'da maça çıkamamak olduğunu söyledi.