Yukarı Çık

"TERİM İSTİFA ETTİ DENDİ..."

Google'da NTV'yi tercih et

Futbol Federasyonu eski başkanı Haluk Ulusoy'un, A Milli Takım'daki Fatih Terim-Arda Turan gerginliği için söylediği; "Arda'ya yapılan ayıp. Özür dileyecek biri varsa bu Futbol Federasyonu Başkanı, yönetimi ve teknik heyetidir" sözleri büyük yankı yarattı. Ulusoy'un açıklamalarını değerlendiren yorumcu Mehmet Demirkol, çarpıcı bir iddiada bulundu.