Yukarı Çık

Terim: "Oyundan memnun değilim"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, 1-1 berabere kaldıkları Büyükşehir Belediye Erzurumspor maçı sonrası açıklamalar yaptı. Terim oynadıları futboldan ve ortaya koydukları mücadeleden memnun olmadığını söyledi.