Yukarı Çık

"VAN PERSIE'Yİ ANTRENMANA ALMAZDIM"

Google'da NTV'yi tercih et

Rıdvan Dilmen, %100 Futbol'da Robin van Persie'yi eleştirirken, "Fenerbahçe'nin yerinde olsam antrenmana almazdım" dedi.