Yukarı Çık

"VAR'a gider mi, bir tane oyuncu atmış"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Teknik Dirketörü Fatih Terim, Fenerbahçe ile deplasmanda 1-1 berabere kaldıkları derbi sonrası hakem kararlarından şikayetçiydi. Terim, hakem Ali Palabıyık'ın sonucu etkileyen hatalar yaptığını savundu.