Yukarı Çık

"Vücuttan gelen ele temaslarda penaltı var mı yok mu?"

Google'da NTV'yi tercih et

Konyaspor Başkanı Fatih Özgökçen, 2-2 biten Trabzonspor maçının ardından yaptığı açıklamalarda, "2. penaltı kararı. Vücuttan gelen ele temaslarda penaltı var mı yok mu? Standardı kaybettik" dedi.