Yukarı Çık

Yanal: Seneye de buradayım

Google'da NTV'yi tercih et

Ersun Yanal, gelecek sezon da takımda kalma konusunda sarı-lacivertli kulüp yönetimiyle arasında bir problem olacağını sanmadığını belirtti. Yanal, “Niye problem olsun ki? Ne yapacaklar yani başarıyı mı cezalandıracak insanlar" dedi.