Yukarı Çık

"Yenemezler, yenemiyorlar, yenemeyecekler de"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Semih Özsoy, Galatasaray ile 1-1 berabere kaldıkları derbi maçın sonucunun kendileri için üzüntü verici olduğunu söyledi.