Yukarı Çık

"YETER Kİ İMKANSIZ OLMASIN..."

Google'da NTV'yi tercih et

Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, Ukrayna ile 2-2'lik beraberliği değerlendirdi ve "Keşke buradan galibiyetle ayrılsaydık. Şimdi İzlanda maçımız var: Gruptaki her takım birbirini her yerde yenebilir. Bizim umudumuz devam ediyor. Yeter ki imkansız olmasın, bir hedefimiz olsun" dedi.