Yukarı Çık

"Yine kazanacağız!"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçeli futbolcu Michal Kadlec, Trabzonspor maçında kazanan tarafın geçen sezon olduğu gibi bu sezon da kendileri olacağını söyledi.