Yukarı Çık

"Yola Önder Karaveli ile devam ediyorum"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, Vodafone Park'ta düzenlediği ve gündeme dair açıklamalar yaptığı basın toplantısında, yola Önder Karaveli ile devam edeceklerini duyurdu. Çebi, toplantıda adaylığını da açıklarken, birçok konu hakkında da konuştu.