Yukarı Çık

Yüksel Yıldırım: "Resmen 1 puanımız gasp edildi"

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et

Samsunspor Kulübü Başkanı Yüksel Yıldırım, Trendyol Süper Lig'de Galatasaray'a 3-2 yenildikleri maçla ilgili, "Bizim resmen 1 puanımız gasp edildi. Bunu yapan da kesinlikle hakemler." dedi.