İstanbul'da Beykoz 1908 ile Ayazağaspor arasında oynanan Süper Amatör Lig 5. grup maçında saha ringe döndü. Beykoz 1908'in 2-1’lik galibiyeti sonrasında futbolcular arasında kavga çıktı. Bazı taraftarların da sahaya inmesiyle ortalık karıştı. Polisin müdahalesiyle kavga sona ererken yaralanan futbolcu ve taraftarlar hastaneye kaldırıldı.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.