Yukarı Çık

"Aradaki puan farkını koruduk"

Google'da NTV'yi tercih et

Abdurrahim Albayrak, Başakşahir maçıyla ilgili olarak, "Zor bir maç oldu. Galibiyet için gelmiştik ama berabere kaldık. Aradaki puan farkını koruduk" dedi.