Yukarı Çık

BAKANLARDAN DERBİ YORUMU

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş - Galatasaray derbisini Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu da izledi. Kılıç ve Müezzinoğlu maç sonrası yaptığı açıklamada deplasman yasağının kalkmasına vurgu yaptı ve dostluk mesajı verdi.