Yukarı Çık

"BEN BİLE 4 KEZ KALECİYLE KARŞI KARŞIYA KALIRDIM"

Google'da NTV'yi tercih et

Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe-Gaziantepspor maçının ilk yarısını değerlendirdi...