Yukarı Çık

"Burada 'ben yaptım oldu' demek istemiyorum"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray teknik direktörü Okan Buruk, 3-0'lık Fenerbahçe galibiyetinin ardından basın toplantısında konuştu.