Bursa Uludağ Kadın Basketbol Takımı maça 5 oyuncuyla çıktı
Haber Merkezi
Bursa Uludağ Kadın Basketbol Takımı, FIBA Kadınlar Avrupa Kupası play-off turu rövanş müsabakasında London Lions karşısında, oyuncularının büyük bölümüne İngiltere'ye seyahat vizesi verilmemesi nedeniyle 5 basketbolcuyla mücadele etmek zorunda kaldı. Başkan Berk Aladağ, Eda Şahin'in 2 haftadır sakat olmasına rağmen sahaya çıktığını ve pota altında bekleyerek maçı tamamladığını aktardı.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.