Yukarı Çık

"Daha da iyi bir Göztepe olacak"

Google'da NTV'yi tercih et

Göztepe Teknik Direktörü Tamer Tuna, Fenerbahçe maçını değerlendirdi. Tuna, takımının performansından memnun kaldığını belirtti.