Yukarı Çık

"Geçen sezondan daha iyiyiz"

Google'da NTV'yi tercih et

Manchster City Menajeri Pep Guardiola, takımının geçen sezondan daha iyi olduğu görüşünde. İspanyol teknik adam oyuncular arasındaki uyumdan memnun olduğunu söyledi.