Yukarı Çık

"HAKEM MAÇI VERMEK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPTI"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Napoli galibiyetini NTV Spor'a değerlendirdi.