Yukarı Çık

"MAÇIN SONUNDA FİŞİ ÇEKEBİLİRDİK"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaşlı futbolcu Marcelo Guedes, Galatasaray ile 2-2 berabere kaldıkları derbi maçın ardından yaptığı açıklamada, "Kendi evimizde maç kaybetmeyen bir takım olduğumuzu gösterdik." dedi.