Yukarı Çık

"Önde topu çok fazla ve çok çabuk kaybettik"

Google'da NTV'yi tercih et

Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut, 1-0 yenildikleri beşiktaş maçı sonrasında, "Önde topu çok fazla ve çok çabuk kaybettik" dedi.