14.01.2022 23:29Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut, 1-0 yenildikleri beşiktaş maçı sonrasında, "Önde topu çok fazla ve çok çabuk kaybettik" dedi.Gaziantep Fk-Erol Bulut-Beşiktaş