"(Şampiyonluk yarışından koptum) diyen hocasına rağmen..."
NTV Spor Yorumcusu Rıdvan Dilmen, Gaziantepspor-Fenerbahçe maçının ilk yarısını %100 Futbol Devre Arası'nda değerlendirdi. Dilmen "Heyecanlı maç oluyor. İki takım da iştahlı. Fenerbahçe'nin arzusu 'Şampiyonluk yarışından koptum' diyen teknik direktörüne göre iyi. Maç berabere biterse iki takım da mutsuz olur. 1 puan ikisine de bir şey kazandırmaz" dedi.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.